De internetgeschiedenis verschilt per browser zelfs. Bij Google Chrome is het al helemaal lastig, als je ingelogd bent. Je shared dan namelijk je geschiedenis met andere PC's, oftewel : het staat online. Op het moment dat je geschiedenis van internet explorer lokaal op je PC staat, en je verwijderd het, staat het nog steeds op je pc. Bestanden die je verwijdert verdwijnen niet, ze blijven staan totdat er iets anders overheen geschreven word. Het enigste wat verwijderen in principe doet, is de weg naar het bestand verbergen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, je kunt je geschiedenis niet zo goed wissen, dat er niets meer te achterhalen is.
9 jaar geleden
Alles wat ooit op je harde schijf is geschreven, dus ook de zogenaamde tijdelijke betsanden, is allemaal terug te halen. Misschien niet altijd even compleet, maar voor forensische doeleinden meer dan genoeg.

Als het echt weg moet zijn, kun je het best een harde schijf fysiek vernietigen - in de magnetron (of in een hoogoven).