Hoe kan ik me id-kaart verlengen?

Ik kan me niet inschrijven in de gemeente waar ik woon en werk, want ik woon op een vakantiepark omdat er geen gewone woning beschikbaar is.

Maar ben wel verplicht om me te kunnen legitimeren.

Ben benieuwt wie mij uit deze paradox kan helpen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Blijkbaar kun je terecht bij de gemeente Den Haag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Succes

Andere antwoorden (2)

In de gemeente waar jij volgens de burgerlijke stand woont moet jij je id kaart kunnen verlengen lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet je ID kaart verlengen n de gemeente waar je in de basisadministratie ingeschreven staat... als je je niet kunt inschrijven in je nieuwe woonplaats, moet je dus voor het verlengen naar het gemeentehuis waar je wel staat ingeschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie mijn bron in mijn antwoord