Ik vermoed dat hij een hoge bestuursfunctie zal gaan bekleden in het buitenland. Iets in het bank- of verzekeringswezen, in de Europese commissie in Brussel, of bij de VN in Zwitserland of New York ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij.. eerlijk gezegd ken ik hem alleen maar af en toe van op tv zien

Andere antwoorden (6)

Vanaf morgen: geen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft nog geen baan, maar hij geeft wel lezingen zo af en toe. Voor 8500 euro kan je hem een avondje inhuren.

(dat is ruim boven de balkenendenorm overigens).
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen zal hij niet elke avond dat verdienen, gaat hier geld vanaf voor zijn tussenpersoon en ook voorbereidingstijd zit hierbij niet inbegrepen. Ja natuurlijk is het een flink bedrag, maar als het slechts 100 euro zou zijn zou ik hem ook nog weleens op een verjaardag een kunstje willen laten doen. ;)
Snabbelaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scharrelaar: hij is voor 8500 euro te boeken voor een lezing of presentatie.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor zover bekend is heeft hij nog geen andere baan, dus zal hij huisman worden..piepers schillen en opruimen thuis voorlopig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie je Balkenende al piepers jassen? Ikke nie ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de min is trouwens niet van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie het ook niet..ik weet niet waar die woont, ik gok maar wat haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha. Hij woont trouwens in Capelle a/d IJssel. Leuk. Not. ;-)
Ik dacht altijd dat hij uit was op een baan bij de EU gezien zijn politieke beslissingen...