Identiteitskaart voortaan gratis: Hoe lang zou het duren voor het echt gratis is ?

mijn man en ik moeten beide in nov een nieuwe aanvragen, dat zou dus veel geld schelen

Toegevoegd na 16 seconden:
http://www.nu.nl/binnenland/2350812/identiteitskaart-voortaan-gratis.html

13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het moet eerst nog naar de hoge raad en aangezien de rechtsgang nogal traag werkt zal je nog wel enige tijd moeten wachten dus de komende tijd zal het nog niet gratis zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als het zo is dan zou je even moeten wachten, maar ja jullie hebben er allebei nou eenmaal een nodig dus dat zou denk ik niet zo snel zijn als het gratis wordt. Hoop wel zo snel mogelijk want ik heb er een nodig in januari dus hoop voor je dat het voo november gartis is want dat scheelt dan echt idd heel veel

Toegevoegd na 23 seconden:
gartis is gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De onze zijn in Januari 2011 verlopen en ben bang dat het wel betalen wordt! Ik zal maar rekenen op 2013 of daar in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gemeentes protesteren bij het Hoge Hof, die moeten
er nog uitspraak over doen, en dat kan nog wel een tijdje
duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk gaat er zoals al gezegd eerst een protest op komen. Daarna moet er weer overlegd worden, en komt men er waarschijnlijk niet uit en stapt men naar de rechter. Deze stuurt beide partijen echter terug naar de overlegtafel en begint het hele liedje weer van voor af aan;) Uit eindelijk zal het einde van het liedje zijn dat of alles blijft zoals het was, of wordt er "een vaste prijs voor alle gemeenten van Nederland'' afgesproken.
Dat ik wat ik denk;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het al zover komt, dan is dat zeker niet voor eind volgend jaar, en waarschijnlijk nog wel later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nu 14 en ik heb op me 13de een id gehaald, dat scheelde me zo een 30 euro ofzo echt oplichterij