Sowieso op je laatste aanslag onroerend-zaak-belasting
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de WOZ waarde bij de gemeente opvragen. Zij sturen ook jaarlijks een beschikking. Bij sommige gemeenten kan je de WOZ waarde opvragen, bijvoorbeeld door in te loggen met je DigID.

Toegevoegd na 3 minuten:
Jouw gemeente biedt ook de mogelijkheid om dit digitaal op te vragen:

1. Open http://woz.nl/ede/
2. Klik op het Pijltje onder het vak Beschikking (afbeelding Hert)
3. Log in.

Je krijgt dan je eigen gegevens te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even via je gemeente regelen , die geven je vaak wel die info