Heeft Tanja Nijmeier haar familie ontmoet tijdens de onderhandelingen in Noorwegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tanja is niet in Noorwegen zij zal waarschijnlijk pas in cuba er bij kunnen zijn haar vrijwaringspapieren zijn nog niet gereed.
ronron1212
11 jaar geleden
Volgens mij kon ze Havana/Colombia niet uit vanwege dreiging van arrestatie. Dat laatste wordt vermoedelijk tijdelijk opgeheven tijdens de onderhandelingen.