Hoe kan het zijn dat ik Henk Krol zie inde tweede kamer ( tijdens de 2de dag van de algemene beschouwingen) in nieuwsuur?

volgens Wikipedia is hij ex 2de kamerlid en inmiddels gemeenteraadslid.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb jij wat nieuws gemist. Een paar weken geleden kwam het bericht dat een kamerlid van dezelfde partij wegens ziekte voorlopig vervangen wordt door Henk Krol, en hij zit nu dus weer in de tweede kamer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Martine Baay heet de zieke.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, maar wel apart gezien het feit dat hij opstapte omdat hij de pensioenen bij zijn eigen bedrijf niet op orde had. Dat laatste gegeven is toch niet veranderd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En Eindhoven haalt opgelucht adem...
Amadea
9 jaar geleden
In het NRC-artikel staat uitgelegd hoe en waarom.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Martine Baay ziekte. Die kende ik nog niet :p
Amadea
9 jaar geleden
Er staat niet ziekte maar zieke, de persoon die ziek is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lol, las 'Martine Baay heet de ziekte'. Excuus ;-)