Hoe lang duurt het voordat de aanvullende beurs is berekend?

Ik heb deze week een aanvullende beurs aangevraagd bij de Dienst Uitvoering Onderwijs. Als ik het goed heb, krijg ik de maximale beurs. Omdat mijn ouders niet meewerken moeten zij eerst hun inkomen achterhalen.
Mijn vraag is, hoe lang het duurt voordat het geld van de afgelopen maanden (sinds ik dus recht heb op Stufi) kan worden uitgekeerd na deze procedure.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

Is niet helemaal te zeggen. Bij mijn ouders hebben ze op een of andere manier altijd moeite met het opvragen van hun inkomen, en mijn ouders werken gewoon mee.

Ik krijg dan vanaf de nieuwe berekening weer alleen de basisbeurs, als ze dan een paar maanden later ontdekken hoe het zit met het inkomen van mijn ouders krijg ik alles met terugwerkende kracht.

Meestal probeert Duo het op het moment dat je stufi in gaat dit klaar te hebben. Als dat niet lukt en je blijkt te weinig te hebben gekregen krijg je met terugwerkende kracht alles wat je nog moet krijgen.