Kun je de voortgang / status van een rechtszaak volgen?

I.v.m. een zaak waarvan ik weet dat deze vandaag behandeld is in de rechtbank in Arnhem, maar ik kan op uitspraken.rechtspraak.nl niets over deze zaak vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat het om de zaak met het vlindermes?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee

Antwoorden (2)

Uitspraken worden gepubliceerd in de staatscourant (ook online) of op de website die je zelf al aangaf. Uitspraken zijn in principe niet prive en behoren tot algemene jurisprudentie.

Je kan eventueel bij de rechtbank ook een uitspraak opvragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet alle uitspraken komen op rechtspraak.nl. Enkel de zaken met maatschappelijke impact of interessante jurisprudentie.

Kleine zaken worden ook met een verkort vonnis afgedaan, waarbij er nauwelijks wat terug te vinden is behalve de opgelegde straf.

Als u zelf slachtoffer bent kunt u informeren bij het Slachtofferloket van het arrondisement van het OM waar de zaak voor is geweest.