Hoe reageerde de samenleving op de overheidsmaatregelen ter bestrijding van de crisis en hoe de diverse politieke stromingen dachten over deze aanpak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer huiswerk?

Het beste antwoord

De samenleving reageerde verdeeld.

Als je het in detail wilt weten, zal je 4 jaar moeten wachten en het boek van 500 pagina's kopen dat erover geschreven zou kunnen zijn.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeej slecht antwoord

Andere antwoorden (1)

Vandaag kreeg ik bericht dat de CBD's (csisisbestrijdingsdagen) uitbetaald worden.

Daar reageer ik in iedergeval positief op.

Hoewel het uitbetalen van deze dagen volgens mij weinig bijdragen aan crisisbestrijding. Integendeel.