Deze twee sectoren (overheidsinstellingen en particuliere instellingen/bedrijven) werken toch op vele fronten samen.
Neem bijvoorbeeld de zorgverzekeringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bijvoorbeeld op stations, waar er particuliere beveiligers (burgers in eigen uniform) en agenten rondlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook juridisch advies wordt door overheidsinstellingen vaak uitbesteed. Ook de inkoopmanagers moeten wel samenwerken. Ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gehele collectieve sector wordt door de particuliere sector gefinancierd. Een intensievere vorm van samenwerking is nauwelijks denkbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goh je hebt gelijk. Indirect wel ja.
Maar de geven en nemen verhouding van deze 'samenwerking' is wel heel verknipt
Bedoel je misschien Publiek-Private Samenwerking: PPS? Dit wordt soms gebruikt bij grote bouwprojecten, zoals de Beurstraverse ("de Koopgoot") in Rotterdam. Een deel van het project wordt dan door de overheid betaald, een ander deel door particuliere bedrijven. Meer informatie op http://nl.wikipedia.org/wiki/Publiek-Private_Samenwerking
Antoni