Als de Illuminaten bestaan, wie zijn dat dan in Nederland?

Ik heb gelezen Koningin Beatrix (Bilderberggroep)

13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een grote 'als'!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een HEEELE grote ALS. Of nog meer een 'stel dat..'
Waarmee je op deze vraag eigenlijk alleen maar kunt speculeren / fantaseren.

Het beste antwoord

De laatste Bilderberg conferentie was twee maanden geleden in Sitges. Hier waren de volgende Nederlands aanwezig: Victor Halberstadt (Leiden Uni), Ernst Hirsch Ballin, Jan Hommen (ING), Jaap de Hoop Scheffer (NATO), Neelie Kroes, Jeroen van der Veer (Shell), Nout Wellink (DNB), Hans Wijers (AkzoNobel) en natuurlijk Beatrix.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien vind je hier een antwoord.
In Nederland kunnen we ook kennismaken met de macht der Round Table groups. Zo kennen we hier de Bilderberg groep. De eerste geheime conferentie van de Bilderbergers vond plaats van 29 t/m 31 Mei 1954 in het Bilderberg hotel te Oosterbeek, waaraan de groep haar naam heeft te danken. Tot de leden behoort de elite uit de zakenwereld, het bankwezen, de regeringen en de intellectuelen. Invloedrijke wereldleiders zijn in veel gevallen ook lid van de Trilaterale commissie en de Council on Foreign Relations. Prins Bernhard is een lange tijd voorzitter geweest van de Bilderberggroep, totdat de groep gereconstrueerd werd. De 28e conferentie werd gehouden in 1980 in Duitsland. De leiding berustte zoals altijd bij de Internationale commissie, maar nu maakte de oudere garde plaats voor de jongere garde. Het is een hele tijd erg moeilijk geweest om iets te weten te komen over de Bilderbergers, zo dicht was echter hun geheimhouding. Eén ieder wie men ernaar vroeg, verklaarde onbekend te zijn met een groep welke zich "Bilderbergers" zou noemen. Heden ten dage is de groep een stuk minder onbekend geworden. De Bilderberggroep is nauw verwant aan de Council on Foreign Relations en de hieruit voortgekomen Trilaterale Commissies. De Bilderbergers beperken hun binnenste cirkel tot zo'n 100 man. Deze 100 man zijn met veel zorgvuldigheid gekozen, en worden ieder jaar uitgenodigd voor een ontmoeting op een onbekende plaats waar geconfereerd wordt over de te volgen strategie. De vergaderingen zijn zoals gebruikelijk niet toegankelijk voor het brede publiek, en de pers. Naast de indrukwekkende namen binnen het ledental, zijn ook hier weer de leiders van de wereldpers als leden aanwezig.

Deze uiteenzetting is in grove lijnen een beknopte geschiedenis, welke in feite nog veel verder gaat. De vele genootschappen en organisaties, zowel occult als daaruit voortkomende zijn gigantisch in aantal. Het zit zelfs nog vernuftiger in elkaar dan hierboven uiteen is gezet. Het gaat gepaard (vooral in de bovenste top en de directe overlappende lagen eronder) met (Satanische) rituelen, drugsmokkel (in en uitvoer), mind control (van de zwaarste vormen in het Leger en de CIA, tot de massapropaganda voor de wereld), en vele extreem idiote praktijken welke het daglicht niet verdragen.