is femke halsema 2e kamerlid?

mijn buurvrouw is femke halsema, mijn echte naam is Wim Heitinga, ze vertelde me laatst op een verjaardagsfeest dat ze lid is van de 2e kamer, ik geloof haar niet want ze is volgens mij heel dom, wie weet of het waar is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (8)

Zit je nu een grapje te maken of niet? Femke Halsema is niet alleen 2e kamerlid maar fractie voorzitter van groenlinks. Kortom een van de belangrijkste politici in Nederland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Femke Halsema is lid van de tweede kamer voor GroenLinks, maar of jouw buurvrouw dat is weet ik natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is waar. (link)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Femke, daar heb ik over gehoord. Zij denkt dat ze kamerlid is. Iets met MPS. Niet verder vertellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ze is lid van de 2e kamert. Femke is niet dom maar wrong-headed. Ze snapt het allemaal wel maar wil het niet accepteren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb je naaktfoto's van als ze in de tuin ligt te zonnen enzeau?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ze kletst uit haar nek
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Femke is niet alleen 2e kamerlid ze is ook fractievoorzitter van Groen Links en een lekker wijf...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze is helemaal niet lekker.