Mag ik een foto van het huis van een beroemdheid posten?

Ik was vorige week naar Roemenië gegaan en naar het huis van Andrew Tate. Mag ik een foto waar ik op sta met zijn huis als achtergrond posten?

10 maanden geleden
1.7K
tinus1969
10 maanden geleden
Gemaakt vanaf de openbare weg?

Antwoorden (1)

Vanaf de openbare weg mag je het huis van een beroemdheid posten. Of het verstandig is om je er zelf op te zetten is maar de vraag.
Op 20 juni werd deze 'beroemdheid' aangeklaagd op beschuldiging van verkrachting, mensenhandel en het vormen van een georganiseerde misdaadgroep om vrouwen seksueel uit te buiten.
SimonV
10 maanden geleden
CT5555
10 maanden geleden
SimonV, ik weet niet zeker of het openbare weg is. Als je top g podcast opzoekt op maps, kan je zijn huis vinden. Misschien dat dat helpt om te kijken of het openbaar is.
TurfGraver
10 maanden geleden
Je bent er zelf geweest.
Als je er zonder problemen (slagbomen e.d.) naar toe kon gaan is het dus openbaar.
Eens met SimonV, ik zou er niet mee geassocieerd willen worden.
Maar dat is een persoonlijke keuze.