Als wilders het voor elkaar krijgt de npo weg te krijgen uit nederland, verdwijnt dan de nos ook?

nos schijnt eigenaar te zijn van npo. wat blijft er nog over van de nos als wilders zijn plannen weet door te zetten en de npo op te heffen ?

1.2K
ronron1212
5 maanden geleden
Nos is daar geen eigenaar van
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Omroep_Stichting
jc54
5 maanden geleden
Widers kan dan wel de grootste zijn, maar zijn wil is nog geen wet. Er regeren meerdere partijen........
VraagAntwoord66
5 maanden geleden
@jc54, Vvd en Nsc willen ook dat er iets gebeurt met de NPO

Geef als eerste antwoord