Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Eigenlijk stel je hier een heel goede vraag. Hoe kan het dat ze al hun zogenaamd 'schaarse tijd' met zoveel gemak ten eigen bate kunnen aanwenden.

Het antwoord is eenvoudig..omdat ze niet jouw of mijn belang op het oog hebben..maar hun eigen belang.

Bovendien wordt dit alles bekostigd door jou en mij, is derhalve 'betaald werk'

Het bovenstaande klinkt een beetje sarcastisch maar er zit zeker een kern van waarheid in.

Wèl is het zo dat wanneer de tweede kamer ten tijde van een demissionaire regering, die dus geen belangrijke besluiten meer mag afhandelen, ook een veel minder volle agenda heeft.
En dus deze tijd voor de verkiezingen kan en mag gebruiken.

Gr. Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat deze tijd al ruim vantevoren wordt ingepland & ze vrij gehouden worden van andere taken om de partij te vertegenwoordigen.

Precies zoals heel drukke mensen ook op vakantie kunnen. Ze zijn er*gewoon*even*niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat momenteel alle aandacht behoeft! Zodat ze na de verkiezingen weer lekker druk kunnen zijn met andere politieke taken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is op dit moment het belangrijkste onderdeel van hun werk, dus daar maken ze tijd voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier maken ze bewust en gericht tijd voor vrij. Wellicht met behulp van pepmiddelen lopen ze zich enkele weken het heilige vuur uit de sloffen, en beloven 24 uur per dag de sterren van de hemel, om zoveel mogelijk kiezers op hun hand te krijgen. Als de stemmen eenmaal binnen zijn, gaan ze weer lekker achterover en verschijnt hun ware gezicht weer.. Klinkt een beetje negatief misschien en dat is het wat mij betreft ook. Ik sta er soms versteld van hoe manipulatief men te werk gaat tijdens de campagnes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn niet druk, ze maken zich druk. Na de verkiezingen rusten ze wel uit, laten lekker ontspannen alle beloftes waaien en gaan in augustus met een schone lei aan de slag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de politiek nu bijna stil ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding