Hoe is nu echt de situatie tussen Israël en Iran?

Als ik de website Times of Israël is het zeer dreigend, maar dan vind ik het gek dat ik op Nederlandse krantenwebsites niks erover lees? Wat is nu de huidige stand ervan?

SentWierda
2 jaar geleden
Met een beetje googelen kun je op Nederlandse websites wel degelijk veel lezen over de actuele situatie tussen Israel en Iran. Zoals een artikel op 25 oktober in de NRC. Op 10 november op Revive (christelijke site). Op 12 oktober op Historiek.net. Op 6 augustus Reformatorisch Dagblad. Op 31 oktober Nu.nl
En op talloze andere buitenlandse nieuwswebsites dan Times of Israel.

Antwoorden (2)

De verhouding tussen die twee landen is zeer slecht. Deze koude oorlog draagt ook bij aan bv het Palestijnse conflict.
tinus1969
2 jaar geleden
DivineSaturos1
2 jaar geleden
Ik hoop zo erg dat het bij dreigen blijft...
DivineSaturos1
2 jaar geleden
Ik hoop heel erg dat het niet volledig escaleert..
Je leest hierover niets in de Nederlandse kanten of websites, omdat die alleen hierover berichten als er iets nieuws of onverwachts gebeurt in dit aanslepende conflict.

Ik denk dat alleen het CIDI hierover regelmatig bericht.
De huidige stand is onveranderd.
Iran wil Israël vernietigen.