Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook organisaties/activisten die actie voeren tegen dierenactivisten?

Ik vroeg mij af of er ook activisten bestaan van het tegenoverstelde kamp van organisaties als Wakker Dier en Animal Freedom?

Mijn gedachte komt voort uit het principe dat als iemand op iets tegen is er ook voorstanders moeten zijn.

Bijvoorbeeld de plofkip, het is erg voor de dieren maar zal ongetwijfeld een groep zijn die liever de plofkip eet omdat het milieuvriendelijker is, de belangen van het dier moeten dan maar achter worden gesteld.

Zijn er zulke organisaties binnen Nederland actief?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn zeker mensen tegen deze groepen. (Zoals ik, maar dat doet er niet toe).

Wij verzetten ons niet tegen die groep en gaan ook niet zo curropt reageren. Wij weten zelf wat beter is en proberen mensen daar wel van te overtuigen in een goed gesprek, maar niet door reclame te maken met achtergebleven informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen kip en ei verhaal. Natuurlijk zijn er voorstanders, daarna kwamen de activisten. Met dien verstande er is mijns inziens geen actievereniging PPK (Pro Plof Kip). Wel Mij-en die erin handelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding