Alle alcohol maatregelen CBR meer dan 12 jaar geleden doorlopen, wat kan ik nu nog verwachten?

Al meer dan 11 jaar nuttig ik geen druppel alcohol meer,bij mijn vorige rijbewijs verlenging was er geen sprake van eigenverklaring, dus ik dacht 4 weken voor het verlopen van mijn rijbewijs is vroeg genoeg? Niet dus, Ik sta medisch geregistreerd bij de gemeente en moet nu wel een verklaring invullen en ja met 1keer ja, Wat staat mij te wachten, Ik krijg van CBR zelf geen duidelijke antwoorden,
Mijn rijbewijs verloopt over 1 week.
Mvgr Rob

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en moet nu wel een verklaring invullen en ja met 1keer ja Wat bedoel je daar mee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de eigenverklaring staat in vraag 4 maakt u misbruik of heeft u misbruik van alcohol enz, of bent u daarvoor ooit medisch onderzocht of in behandeling voor geweest.
Dus daar heb ik ja in moeten vullen,
mvgr Rob

Het beste antwoord

Betreffende het alcohol vraagstuk zal er niet meer naar uw rijvaardigheid gekeken worden door het CBR. Het CBR zal aan de hand van uw verklaring oordelen of u gekeurd moet worden op het vlak waarvoor u de ja hebt ingevuld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles is uitgezocht, het cbr heeft tenonrecht in 2003 een mediche aantekening geplaatst bij de gemeente, nu is deze verwijderd en heb inmiddels een nieuw rijbewijs.
mvgr Rob