Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe en waar kun je informatie opvragen over een ex gedetineerde?

Het gaat om een gezinslid en de gevangenisstraf is van 10+ jaar geleden. Ik wil graag meer over deze gezinslid weten en wat ik als kind heb gezien, zodat ik gaatjes kan vullen. Ik weet van misdrijven af, 1 van de misdrijven waar diegene sowieso voor heeft gezeten. Waar de voorarrest was, waar rest van de gevangenisstraf uitgezeten moest worden. Ook waar diegene is opgepakt. En welke jaartal het moet zijn geweest.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Antoni
3 jaar geleden
Op Rechtspraak.nl kan je waarschijnlijk de rechterlijke uitspraak vinden. Verder wordt het moeilijk om informatie te vinden, vermoed ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In verband met de privacy van betrokkene zal je geen directe informatie krijgen. Alle informatie die openbaar is, die zal je zelf moeten zoeken.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
De enige manier is : vragen aan het gezinslid zelf, of aan andere gezinsleden. Die gegevens zijn verder echt niet openbaar
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding