Als de pvv gaat regeren zal hij dan veel schade aanrichten in het buitenland?

Zo ja zou dit veel gevolgen hebben voor ons..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je met gevolgen voor ons?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of we veel economische schade zullen hebben en de banden met landen om ons heen of ze meer geremt worden om met de pvv te gaan praten vanwege hun ideen over islam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat hebben hun te bieden??
wat is de economische band met hun?
niks!!! hoop zand......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ goeie vraag

Antwoorden (8)

Ja, daar zijn veel mensen wel bang voor. Het klimaat waarbinnen de handel kan plaatsvinden kan er door worden aangetast. We handelen ook met Moslimlanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ter compensatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van waar die minnetjes? Het is de realiteit. Engeland weigerde Wilders al het land in te komen. Ik zie Obama ook niet snel met Wilders samen om een tafeltje zitten.
Turkije spreekt ook van schande. Landen zullen bang worden om met Nederland samen te werken omdat ze hoogstwaarschijnlijk op die manier ook als anti-islam gelabeled zullen worden.
Het zal in ieder geval nooit positief voor ons uitpakken en wellicht zal dit enig effect kunnen hebben op de handel in met het buitenland, maar ik denk dat dit wel mee zal vallen. Immers staat het geld verdienen voorop. China schendt ook mensenrechten, maar de handel met ons wordt er niet minder om...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut. Ondernemers die in het buitenland opereren willen liever niet geassocieerd worden met de PVV. In het Financieel Dagblad heb ik dat gelezen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Die drie minnetjes zijn van mensen die dit liever niet willen horen. De problemen niet durven te benoemen. Overigens zie ik de PVV nog niet reageren. Extreme partijen, noch links, noch rechts, hebben in de geschiedenis geregeerd. Behalve Pim Fortuyn, maar dat was heel kort. De macht wordt immers verdeeld in het midden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ter compensatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt een dikke PLUS van mij. Ik ben helemaal met je eens
Nederland had het imago van vrijheid en een vrij land te zijn. Door de opkomst en de macht van de PVV denkt men in het buitenland dat dit gaat verminderen. Dat wordt veroorzaakt door de extreme denkbeelden en ideologiën van de PVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het werd gewoon tijd dat er eens aan de noodrem werd getrokken want die zielige gezinnen die hun land moesten ontvluchten door bv.oorlog is allang niet meer van toepassingmaar word nog wel als excuus gebruikt om hier binnen te kunnen komen .
nederland is veel te gevelijk geweest en heeft ze 1 vinger gegeven maar de goudzoekers namen niet de hand maar trokken de hele arm er af..
voor de echte gevallen die echt opgevangen moeten worden zal ook gezorgd worden maar de profiteurs kosten ons handen met geld.
hoe ze daar in het buitenland over denken hebben wij niks mee te maken en wat betreft de handel hebben de landen waar het om gaat nederland harder nodig dan andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 mooi antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 helemaal mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUS en een maar. Het feit dat er veel vluchtelingen komen naar Nederland heeft te maken met de afspraken die gemaakt werden tussen landen die kolonisaties en slavernij hebben uitgevoerd. Zwitserland, Griekenland en een paar andere landen die geen schulden van vroeger hebben ook geen last van vluchtelingen en andere rassen.
Het zal niet zozeer de moslim-politiek zijn van de PVV, maar wel de anti-Europa politiek. De PVV heeft eerder geroepen van de Euro af te willen, terug naar de gulden. Ze zijn ook anti-EU, omdat Nederland meer betaald dan krijgt, vooral als je alleen naar de posten kijkt die dat bevestigen.

Nu hebben veel bedrijven een (hoofd)kantoor in Nederland, maar als dat vestigingsklimaat wordt verpest door regeltjes die alleen voor echte Nederlanders gelden, zouden die Nederland links kunnen laten liggen, en bijv. in Ierland hun vestiging opzetten.

70% van ons nationale inkomen komt van export en internationale handel (haven van Rotterdam). Het lijkt me duidelijk dat we de EU en de internationale betrekkingen niet zomaar op het spel kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het feit dat hij eerst engeland niet in mocht vanwege zijn omstreden film fitna,geeft toch te kennen dat hij in de buitenlandse politiek niet welkom is ! Dan vraag ik mij af hoe zit dat dan economisch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUS en een maar. Het feit dat er veel vluchtelingen komen naar Nederland heeft te maken met de afspraken die gemaakt werden tussen landen die kolonisaties en slavernij hebben uitgevoerd. Zwitserland, Griekenland en een paar andere landen die geen schulden van vroeger hebben ook geen last van vluchtelingen en andere rassen.

Dus verwacht inderdaad slechte samenwerking met andere landen straks, zeker landen waar wij economisch afhankelijk van zijn.