Nee, een agent wordt niet beloond als hij veel bekeuringen uitschrijft. Hij krijgt wel wat te horen als hij erg weinig bekeuringen schrijft. Het hoort immers bij het werk. Handhaven van de wetten en regels doe je onder andere door repressief op te treden. Alleen waarschuwen helpt immers lang niet altijd.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat hoort gewoon bij zijn werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar zijn geen extra bonussen voor. Gewoon het standaard salaris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou niet mogen maar in sommige dorpen gebeurd dit toch wel denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteindelijk misschien met promotie, omdat hij zijn werk goed heeft gedaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij veel bekeuringen uitschrijft krijgt zn baaspersoon meer geld voor zijn werknemers, en hoeft hij niet te bezuinigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat een agent geacht wordt een minimaal aantal boetes uit te schrijven.
Raar idee. Stel dat je alleen geconfronteerd wordt met brave burgers in een dorp vol christelijke en gezagsgetrouwe bejaarden bijvoorbeeld.. Wie moet je dan bekeuren. Bezoekende kleinkinderen die een balletje trappen op het kerkplein? De autobezitter die zijn schoongewreven wagentje niet helemaal tussen de strepen kon inparkeren?
Bijna alle politieke partijen willen meer blauw op straat. Ik mag toch hopen dat dit niet automatisch betekent : meer geel op straat.
Het is mij nu al zo'n ergernis: al die gele rotpapiertjes achter de ruitenwissers van (dikwijls stokoude en armoedige) auto's, die op tijden dat NIEMAND er last van heeft, fout geparkeerd staan.
Wie wordt daar nu blij van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn oom was te lief om bekeuringen uit te schrijven, dat viel wel op. Op enige promotie kon hij niet rekenen.