Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, een agent wordt niet beloond als hij veel bekeuringen uitschrijft. Hij krijgt wel wat te horen als hij erg weinig bekeuringen schrijft. Het hoort immers bij het werk. Handhaven van de wetten en regels doe je onder andere door repressief op te treden. Alleen waarschuwen helpt immers lang niet altijd.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat hoort gewoon bij zijn werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar zijn geen extra bonussen voor. Gewoon het standaard salaris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou niet mogen maar in sommige dorpen gebeurd dit toch wel denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteindelijk misschien met promotie, omdat hij zijn werk goed heeft gedaan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij veel bekeuringen uitschrijft krijgt zn baaspersoon meer geld voor zijn werknemers, en hoeft hij niet te bezuinigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat een agent geacht wordt een minimaal aantal boetes uit te schrijven.
Raar idee. Stel dat je alleen geconfronteerd wordt met brave burgers in een dorp vol christelijke en gezagsgetrouwe bejaarden bijvoorbeeld.. Wie moet je dan bekeuren. Bezoekende kleinkinderen die een balletje trappen op het kerkplein? De autobezitter die zijn schoongewreven wagentje niet helemaal tussen de strepen kon inparkeren?
Bijna alle politieke partijen willen meer blauw op straat. Ik mag toch hopen dat dit niet automatisch betekent : meer geel op straat.
Het is mij nu al zo'n ergernis: al die gele rotpapiertjes achter de ruitenwissers van (dikwijls stokoude en armoedige) auto's, die op tijden dat NIEMAND er last van heeft, fout geparkeerd staan.
Wie wordt daar nu blij van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn oom was te lief om bekeuringen uit te schrijven, dat viel wel op. Op enige promotie kon hij niet rekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding