Is dit een incident of is dit regel?Zie eerst de link aub...

http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2009/04/agent_arresteert_journalisten.html

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Typisch geval van een overgewerkt persoontje. Had m.i. allang met pensioen moeten gaan. In de US is dit eerder regel dan een incident omdat de politie denkt daar alles te kunnen en te mogen.

Ha, die Xinix; Gezien het feit dat het als nieuwsfeit wordt gemeld pluls de degradatie van de agent mag ik aannemen dat het hier om een incident gaat.

Zero tolerance. Als die agent zegt dat je moet vertrekken moet je beter weten en meteen vertrekken en niet blijven lummelen en zeggen dat je gaat. Bovendien staan ze daar met hun truck op de openbare weg terwijl er verkeer langs rijd. Persoonlijk vind ik dat gevaarlijk en zou ik dat al voldoende vinden om hun te arresteren. Dit is gewoon zeer kinderachtig van die verslaggever en zijn cameraman. Die agent had er natuurlijk ook anders mee om kunnen gaan maar om hem nu ander werk te laten zoeken gaat me te ver. Je vraag: Ik hoop dat het regel is maar ik neem aan incident.

Ik denk dat je met je andere vraag wel hebt laten zien dat we niet meer kunnen spreken over incidenten. Je kent vast wel de onderzoeken over wat macht met je doet. Dat er twee teams gevormd worden en één in de "politie" en de andere de "gevangenen". Het gedrag van mensen kan bizarre vormen aannemen, en helaas kan dit bij ons allemaal gebeuren. Reden te meer om dit goed in de gaten te houden en af toe tegen geluid te laten horen tegen de overheden. Kijk ook eens op dumpert, hier staan ook nog wel wat foto's filmpjes die jij wel leuk zal vinden denk ik :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100