Ja, een partij wordt verkocht als een een produkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, commerciele activiteiten hebben tot doel om de mensen een goed gevoel te geven en te bereiken, de politiek geeft op dit moment maar negatieve gevoelens weer en beslist geen aanbevelingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben ik het toch niet mee eens hoor.
Alle politieke partijen schetsen toch een prachtig beeld van hoe zij de toekomst zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou prachtig, ze willen bezuinigen op alle manieren en dat is ook wel nodig o.k. Maar de manier waarop ze elkaar de loef afsteken, het hele gebek eromheen en die wil niet met die samen in de regering enz. Ik vind het een hoop gezeur en totaal niet prachtig.
" De definitie van commercieel is moeilijk te geven. In ieder geval gaat het om klantgericht denken en werken. ‘Klant’ is in dit geval een heel ruim begrip. De overheid verstaat onder klanten de burgers, het bedrijfsleven bedoelt afnemers en met interne klanten worden collega’s bedoeld. Kern van de zaak is dat je je kunt inleven in de belevingswereld van jouw klant, nadenkt over de gevolgen die door jou ondernomen acties voor die klant hebben en dat je steeds streeft naar een betere samenwerking met die klant. Communicatie is hierbij wederom heel belangrijk; alleen door communicatie kom je erachter wat jouw klant wil en wat je vervolgens kunt verbeteren om samen een beter resultaat te bereiken."

dat is in de politiek niet het geval
die brengt ons het omgekeerde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat het te veel commercieel is geworden. Manier waarop ze hun pakketjes klaarmaakt, Allerlei spulletjes in de tas om mensen toch het gevoel geven dat ze de beste partij zijn. Want uiteindelijk gaat het om een prestatie niet een lekker sjaal of een pakketje.

Toegevoegd na 3 minuten:
hun campagne pakketjes klaarmaken (correctie)

Toegevoegd na 3 minuten:
hun campagne pakketjes klaarmaken (correctie)