Daar kan jij niet aan komen dat zal je moeder zelf moeten aanvragen in Eritrea
Nederlandse ambassade in Khartoem

Street 47, no. 76
Khartoem II
Khartoem
Toegevoegd op 10 oktober 2018 12:13: tekst
ronron1212
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+plus, de moeder moet ook door een combinatie van bewijzen aannemelijk maken dat zij binnen drie maanden weer terug zal gaan naar Eritrea.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ben, Zie antwoord van ronron en daarbij komt nog dat een inwoner van Eritrea het visum moet halen bij de Nederlands ambassade in de Sudan.
Bewoners van Eritrea moeten eerst een uitreisvisum aanvragen, dat wordt meestal geweigerd. Wordt er toch een uitreisvisum verstrekt om de ambassade in Khartoem in de Sudan te bezoeken, dan is de reis naar de grens alleen al levensgevaarlijk.