Mag je zomaar foto's van het Witte Huis maken?

Ik weet zeker dat ik Washington ga bezoeken in Amerika en loop ik vast wel langs het Witte Huis. Leuk! ff een foto maken met mezelf ervoor, maar: mag dat?

Niet dat als ik het doe, er opeens 50 mannen in zwarte pakken om me heen staan en er en een helikopter boven me hoofd hangt, ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe is de USA een zeer vrij land waar de overheid klaar staat om je (gratis) te helpen. Natuurlijk mag je fotograferen, maar je mag niet ergens zomaar de gazons getreden. Ze zijn vrij, maar wel strikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja volgens mij mag dat wel
als ik beelden op het journaal zie staat half japan voor t hek bij t witte huis foto's te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yes...you can !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...leuk....+je
Ja hoor mag gewoon, voor zover ik weet iig wel en ik ken al veel mensen die een rondreis hebben gemaakt in de states en zij hebben ook allemaal een washington picture, toeristen dat we zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij buiten de omheining staat is fotograferen geen enkel probleem. De straat is openbaar terrein. Mocht je echter proberen om over de omheining te klimmen om van dichtbij een foto te maken dan zullen er zeker mannen in zwarte pakken zijn die je met een snoekduik vloeren en arresteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In America... nothing is impossible!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag en dat gebeurt ook veel.