Omdat Israel, het hand boven het hoofd wordt gehouden door de Vs! De joodse lobby in de Vs is er machtig en rijk! Stel dat Barak Obama zou zeggen de Vs trekt zijn handen af van Israel! Dan wordt dat luidkeels door de omringende landen toegejuigt! En zal Barak Obama zijn laatse week op aarde geslagen zijn! Enkel zal dat niet gauw gebeuren, daar er zeer grote machtige, Israelische investering maatschapijen in de Vs zitten! Dus geld olie handel en controle! Israel heeft zeer veel modern Amerikaans wapentuig tot hun beschikking!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Israel modern Amerikaans wapentuig? Israël ontwikkeld nagenoeg alles zelf óf modificeert het "wapenthuis".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar vergis jij je ernstig in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Israel Weapons Industries
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gerund door Amerikaanse Joden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijven Joden én is een staatsonderdeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joods zijn is een religie, we hebben het hier over Israel, en waarom ze dat ongestraft kunnen blijven doen! Veel rijke joodse Amerikanen! Die de staat israel financieel en met leger materieel steunen!
Ik vraag me af of berichtgeving over dergelijke zaken niet te gekleurd gebracht wordt
Er wordt door Israël streng gekontroleerd op wapens en munitie en
Het lijkt op provocatie om Israël weer eens als de boosdoener neer te kunnen zetten, iets waar de linkse media graag aan meewerken.
Ze hadden naar een Israëlische haven kunnen varen en , na controle op wapens en munitie. de boel naar Gaza kunnen transporteren.
Dan had Israël alle medewerking verleend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de nuance te zoeken.

Het is fout wat zij doen, echter er wordt gewijgerd de goederen via de Israelische haven te vervoeren. Hierdoor is er geen zicht op wat er wordt geleverd.

Waarom Israël dit zou moeten inzien? Het is volkomen bewijsbaar dat men in de GAZA strook wapens gebruiken tegen de Israëlische staat.

Het blijft een kip-ei verhaal. Als de Palastijen inzage geven in wat er wordt vervoerd, dan zal Israël niet aanvallen. Indien Israël niet aanvalt, zullen de Palastijen geen wapens nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien hierom?
http://www.liveleak.com/view?i=d3b_1275323514