Bestaan oude ingenomen paspoorten en dergelijke nog?

Mijn vader is overleden toen ik 2 was en heb maar 1 foto van hem en daar staat hij met zn rug op. Ik vroeg me af of alle paspoorten/ identiteitsbewijzen enzov. Of zoiets als pasfotos nog ergens in een soort archief van de overheid liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooie vraag, daarom een +1
Amadea
11 jaar geleden
Heb je al nagevraagd aan familie van je vader of zij foto's hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat je zou kunnen proberen om aan een of meerdere foto's te komen van je vader is uit te zoeken waar hij op school is geweest en of er misschien binnenkort een reünie gepland is.
als dat toevallig zo zou zijn, kun je met de organisatie contact opnemen en vragen naar eventuele klassefoto's !
op zo'n reünie zijn ook altijd mensen met foto's bij zich al dan niet in een album... nog een mogelijkheid is : heeft je vader in dienst gezeten ? informeer daarnaar en probeer uit te vinden of daar misschien bijeenkomsten georganiseerd worden ? ook daar kunnen foto's 'rondzwerven'. 2 tips, ik hoop dat je bij minstens één daarvan succes hebt !

Antwoorden (2)

Paspoorten die mensen niet zelf willen houden (dan ponsen ze er een hele serie grote gaten in) worden vernietigd.
En vrij snel nadat je hem daar achter laat dus dit is helaas geen optie om aan een foto te komen
11 jaar geleden
nee die worden vernietigd