Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het wel slim van de overheid om een campagne; "Rijd met je hart." te starten?

Zou het niet beter zijn "Rijd met uw verstand". Aangezien je anders het risico loopt op temperamentvolle bestuurders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
502

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Kijken en je (gezonde mensen)verstand gebruiken.
Met je hart bedrijf je wellicht de liefde, maar rij je geen auto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar zit iets in. Maar men verwacht dat het hart meer rekening houdt met de medemens, en daar moeten we het van hebben. Ze plaatsen naastenliefde in het hart.

Ach ja, als we de doelstelling van de campagne maar begrijpen, toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de campagne rij met je hart hebben we al eens gehad en die sloeg niet aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Rijd met je hart" vind ik niet echt slim. Het slaat ook niet aan. Rijden moet je met je hersens doen en anders moet je niet rijden. Alle keren dat ik dingen heb gedaan met mijn hart, ben ik altijd van een koude kermis thuis gekomen. Gewoon je koppie gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeacht welke campagne ze ook gaan voeren, het gaat nooit lukken alle mensen op 1 gedachte te brengen. Mensen zijn niet zo slim tegenwoordig, want ze staan graag in de file en kijken liever naar ongelukken ipv dat ze eens het 'licht' zien dat ze de boel saboteren in het verkeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijd met je hart betekent: heb je medemens lief. Dat is in deze harde maatschappij har(d)t nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Helpen doet het echter niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding