Die hebben wel een naam.

Lijst 17 heet gewoon Lijst17.

En Lijst 19 heet gewoon Evangelische Partij van Nederland.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens heeft Lijst 17 voor deze naam gekozen na heel wat strubbelingen met eerder gekozen namen (FEL/LEF/Lijst0). Vandaar hebben ze het gewoon makkelijk gehouden aangezien de huidige naam gewoon het nummer is dat de partij toegewezen heeft gekregen op de ranglijst van partijen die de Kiesraad heeft samengesteld.

Toegevoegd na 5 minuten:
Correctie: het is Evangelische Partij Nederland en niet 'van' Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

waarschijnlijk vinden zij het niet heel erg belangrijk om een naam te hebben, lijst 17/19 klinkt opzich ook niet heel erg verkeerd, heeft natuurlijk ook wel wat. Bij lijst 19 zijn er ook geen leden, en heeft maar een persoon het voor het zeggen dus misschien is dat de rede?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien willen ze impliciet zeggen dat de namen van partijen nergens op slaan. Ga de namen van de partijen maar eens na.