Waarom heeft Nederland nooit een premier of minister met een baard of snor?

De stoppels op het einde van de dag van Ruud Lubbers buiten beschouwing gelaten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (8)

Kijk eens naar deze!

Toegevoegd na 38 seconden:
Ken je hem nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, maar willem Drees was voor mijn tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er niet goed aan dit antwoord ?
pluseen.
itsme
13 jaar geleden
inderdaad, wel iets voor mijn tijd, maar toch helemaal goed +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2pluseen,er zit op deze site een persoon die het bijzonder leuk vindt mijn antwoorden te minnen. Ook een bezigheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een plusje
Een snor of baard past niet echt bij de premier of ministers in de politiek.
Nederlanders hebben daar een ander beeld van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oud-minister Jo Ritzen had een snorretje en zag er daarmee uit als die griezel uit WOII.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat procentueel gezien het grootste deel van de Nederlandse mannen geen baard of snor heeft. Grote kans dus dat de premier deze ook niet heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joris Voorhoeve had een snor!

Toegevoegd na 8 minuten:
Een antwoord zou dan moeten zijn: omdat het niet zo is.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach Gossie, Joris Voorhoeve...
Wij noemden hem thuis Joris Driepinter.
Toeval?!

Toegevoegd na 2 uur:
Overigens....JP met snor....dacht het niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgen we waarschijnlijk weer America mee. Obama heeft ook geen snor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snorren en baarden zijn uit. Over 50 jaar vraag je: waarom hebben we in Nederland nooit een man als minister of premier? Antwoord: vrouwen zijn beter.