wat zie ik op de achtergrond scherm bij rtl nieuws ?

bij rtl nieuws op rtl4 bij begin en tussen onderwerpen zie je op de grootte schermen een afbeelding in digitale vorm het lijkt op steden maar mij gaat het om de witte bogen. rtl zelf wil geen antwoord gegeven maar het lijken mij ballistische raket banen , ze worden afgevuurd en komen neer , net als in de film WAR GAMES. kortom heb ik het juist ? of moet het iets anders voorstellen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb altijd exact dezelfde indruk... alleen de grote felle flits ontbreekt nog.

In werkelijkheid moeten het 'verbindingen' voorstellen. Dit moet symboliseren dat het nieuws overal vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke maar met boog, welke moderne techniek hebben ze dan genomen, satelliet wagen en straal verbindingen lopen niet met boog, alleen een kabel tussen twee computers kan ik bedenken. maar fantasie en met symbolisch
kan een hoop :) , waarom ze dat dan niet durven antwoorden bij rtl nieuws is mij een vraag
Ozewiezewozewiezewallakristallix
6 jaar geleden
Een rechte lijn ziet er grafisch niet mooi uit... TV is een visueel spel, dan volstaat de recht-toe-recht-aan-zakelijkheid niet altijd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
satelliet bij die de verbinding maakt :) ,maar goed met fantasie kunnen het verbindingen zijn. maar met minder fantasie zie ik toch echt het normale beeld wat ze geven in films als rusland en america ruzie zouden krijgen. WAR GAMES was volgens mij de eerste film die dat zo liet zien, maar ook dat kan ik verkeerd hebben
Antoni
6 jaar geleden
Vliegreizen, ook een manier om contact te maken of minstens contacten ("verbindingen") te onderhouden, worden vaak op dezelfde manier weergegeven.