Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Waarschijnlijk dat zij nog wel voor haar 67e met pensioen kan :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij mag ze vandaag al..........>>
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar komt ze makkelijk mee weg. Ik ga later ook zo'n filmpje maken, zeker weten dat ze mij ook niet meer in de maatschapij willen hebben!

Andere antwoorden (7)

Toen ik dit voor het eerst zag, dacht ik dat het een imitatie van koefnoen was.
Bleek niet het geval.
Wat ze hiermee wilt bereiken
Aandacht en stemmen voor haar partij hoopt ze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ons overtuigen dat alle straatrovers in Nederland blank zijn.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Luister:
Mevrouw Verdonk heeft een intensieve en doorwrochte, uitgebreide studie gemaakt van wat haar achterban zou kunnen zijn en kunnen willen.
Dat heeft ze door haar volgelingen laten controleren en vervolgens heeft haar nieuwe spindokter dit geaccordeerd.
Er is hier niet over een nacht ijs gegaan.

Haar verse spindokter is René Lancee. Ooit werd Lancee als politiebaas beschuldigd van incest met zijn dochter, en vrijgesproken. Na de rechtszaak week hij uit naar Oostenrijk en later naar Spanje.
Hij schat zichzelf hoog in: Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2010 staat hij op de kandidatenlijst op de 24e plaats.

Dus die man heeft verstand van zaken en als die gezegd heeft dat het goed is dan is het goed.

En dus bereikt Rita Verdonk de mensen die ze wil bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze wil uiteraard kiezers op haar hand krijgen; en ik vrees dat ze er met dit filmpje meer krijgt dan me lief is.
Ze weet precies hoe ze een deel van de bevolking aan moet spreken.
Ik woon in een volkswijk en velen delen haar gedachtegoed, ook dat van Wilders trouwens.
Ik vind het een zeer zorgelijke ontwikkeling. Soms beland ik in een discussie met mensen in de buurt; wat ik dan te horen krijg over hoe ze denken over allochtonen is te verwerpelijk om hier op GV te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ons iets duidelijk maken dat we allemaal allang weten??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat weten we dan allang ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wat je in het filmpje ziet.
Stemmen winnen. Ik heb in ieder gelachen om de karikatuur die zevan Nederland schept.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een amateuristisch filmpje, hier bereikt Rita niks mee.
Wordt dus nul zetels straks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding