100 kinderen uit haiti worden gered door een minister.Is dat rechtsom of linksom.En heeft hij daar het recht toe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste Visser, Je bent hier erg kort door de bocht. [quote] Minister Hirsch Ballin (justitie) besloot vrijdag dat adoptiekinderen uit het getroffen land versneld naar Nederland mogen komen. Het gaat om kinderen bij wie de procedure met de adoptieouders al rond is en waarover de rechter in Haïti al uitspraak heeft gedaan. [/quote] Oftewel: Hij maakt eea hier ietwat soepeler omdat deze mensen al in de molen zitten. Ja. Ik vind dat dat moet kunnen. We doen wat we kunnen om mensen in nood te helpen. Deze kinderen komen uit een weeshuis welke ingestort is, en welke al in de toelatingsprocedure naar Nederland zitten. In Haiti zijn de formaliteiten voor adoptie naar Nederland al rond. Dus lag de vertraging aan Nederlandse kant. Het is niet alsof er opeens zomaar 100 kinderen uit Haiti worden gehaald.

In het Engels kan je het zo goed zeggen: 'I understand where you come from' Het zou mij niet verbazen, als in een groep Nederland zou verwijten 'kinderen te stelen nu het kan zonder al te veel opzien te baren'. Ik voel dat wel aan, dus inderdaad linksom of rechtsom?

n het Engels kan je het zo goed zeggen: ‘I understand where you come from’ Het zou mij niet verbazen, als in een groep mensen Nederland zou verwijten ‘kinderen te stelen nu het kan zonder al te veel opzien te baren’. Ik voel dat wel aan, dus inderdaad linksom of rechtsom?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100