Waarom is het graf van de Kennedy's in Arlington zo sober?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat Arlington een militaire begraafplaats is en dan valt een gigantisch mausoleum een beetje uit de toon...!

Antwoorden (1)

Het graf wordt bewust zo sober gehouden.

Enerzijds omdat dit het onderhoud vergemakkelijkt.
Anderzijds omdat het graf als gedenkteken op zich dan duidelijker 'spreekt'

Indien mee één uitzondering zou maken voor het verfraaien van dit graf dan is het einde zoek.
Dan krijg je een constante aanvoer van de meest uiteenlopende items die de boel echt heel lelijk gaan doen uitzien omdat zo'n warboel gewoon niet te onderhouden is.
Bovendien zouden een hele boel van die items voor ongewenste geuren en ongedierte zorgen.

Er zouden bovendien teveel veiligheidsmensen aan te pas komen om de toegevoegde items te controleren op ongewenste inhouden.

Er zullen wellicht nog redenen zijn voor het bewust sober houden van dit graf doch dit zijn volgens mij de mest doorslaggevende.

Hopelijk kan je hier iets mee?!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoelde "Indien men één uitzondering zou maken"
ipv
"Indien mee één uitz..."
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een plus.
Wat ik ook nog wil vermelden is dat pracht en praal bij sommigen de neiging tot vernieling uitlokt. Men wil dat graag vermijden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja Willem daar heb je zeker een punt. Bedankt ook voor dat andere punt ;-) Fijne zondag nog!