Zullen we ooit nog de ware feiten horen over de moord op John F. Kennedy?

Toegevoegd na 47 minuten:
voor iedereen die denkt dat Lee H. Oswald de moordenaar is;
http://www.youtube.com/watch?v=yLiF4Jwvb0o&feature=related

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zal altijd wel duister blijven net zoals de dood van Grace Kelly, Marilyn Monroe en Lady Diana. Er doen zich wel div komplot theorieen de ronde. Maar de échte waarheid,nee!

Toegevoegd na 7 minuten:
Bepaalde mensen zijn natuurlijk precies geinformeerd over hun door. Maar t grote publiek krygt dit niet te horen!!

Toegevoegd na 11 minuten:
door=dood
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Alles zal ooit boven water komen, dus de feiten over deze moord ook. Het is een kwestie van tijd. Wanneer er geen Kennedy's meer leven zal de waarheid onthuld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, alle feiten zijn al bekend. De waarheid is al wel verteld, maar door de veelheid aan andere verhalen die ook waar kunnen zijn, is het niet meer zeker wat nu het ware verhaal is.
itsme
14 jaar geleden
Die weten we toch? Hij is doodgeschoten door Lee Harvey Oswald.

Als er een grote gebeurtenis is, zoeken mensen graag naar een oorzaak die de indruk geeft dat er iets groots achter gezeten heeft. Daar komen dan hele spectaculaire samenzweringstheoriën uit. Maar bedenk, hoe groter de samenzwering, hoe meer mensen er deelgenoot van zijn, en hoe meer mensen hierover moeten zwijgen. Naarmate er meer mensen bij betrokken zouden zijn, wordt het steeds onwaarschijnlijker dat het geheim blijft.

Dat mensen hier geen genoegen mee nemen geeft aan hoe belangrijk deze gebeurtenis geweest is voor deze mensen. Wat het niet aangeeft, is dat er daadwerkelijk meer aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn bepaalde groeperingen die erg van symboliek houden.En alhoewel het geen feiten zijn kan iemand die erg geinteresseerd is in de dood van Kennedy hier weleens naar kijken..

Een van zijn laatste speeches over geheimhouding: http://www.youtube.com/watch?v=FnkdfFAqsHA

Symboliek rond zijn dood: http://www.revisionisthistory.org/kingkill33.html

De opdrachtgevers waren,in mijn ogen,zeer sinistere mensen die in hem op het laatst van zijn ambt een te grote bedreiging zagen.
Symbolen zijn uitingen van macht.En rondom zijn dood zijn er ontelbare.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee helaas niet,zelfde als met olaf palme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk dat die informatie al wel bekend is maar door een woud van andere feiten zo is verstopt dat het zoeken is naar welk verhaal klopt schier onmogelijk is geworden.