Hoe gaan de tweede kamerleden weer naar hun huis?

Ze wonen natuurlijk niet allemaal in den haag, hebben ze een privé chauffeur die ze ophaalt en thuisbrengt. Of reizen ze zelf met ov/auto?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Sommigen hebben een pied à terre in Den Haag.
Antoni
9 jaar geleden
Een "pied-à-terre" (met streepjes) om precies te zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige Tweede Kamer leden, die wat verder weg van hun werkplek in Den Haag wonen, hebben een (2e) woning in de omgeving. Handig als de debatten uitlopen tot in de nacht

Antwoorden (1)

Tweede Kamerleden krijgen een kilometervergoeding en een OV-jaarkaart voor de eerste klas. Na late debatten gaan kamerleden op eigen gelegenheid naar huis.
Amadea