"D66 en GroenLinks niet bereid tot gesprek superprovincie"
Gepubliceerd: 22 september 2014 17:46
Laatste update: 22 september 2014 17:46

D66 en GroenLinks zijn *toch* niet bereid de gesprekken met het kabinet over de vorming van een superprovincie te hervatten.

Belangrijker dan dit alweer ruim een maand oude nieuwsbericht, is dat een zoekslag leert dat er sindsdien geen nieuws hierover te melden is. Het plan was eerder in juni ook al afgeblazen, maar ja, men kan altijd weer een balletje opnieuw opgooien hè.