Hoe kan ik online in contact komen met de politie?

Er is bij ons heel erg veel overlast maar hebben nu geen beltegoed om politie te bellen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (6)

ik zou eens een kijkje nemen op vraaghetdepolitie.nl je kunt hier ook chatten op dinsdag- en donderdagavond tussen 19.00 uur en 21.00
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak is er op de website van uw gemeente een meldpunt te vinden waarbij je het online kunt aangeven. Helaas is er dan geen directe actie.

Misschien naar mensen in de buurt gaan die er ook last van hebben en van daaruit samen bellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt als het een echt noodgeval is, 112 bellen.
Maar als het iets klein is, kun je naar je buren/familie/vrienden gaan en vragen of je even mag bellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Download de politie app in de appstore of google playstore. Voor zo ver ik weet kan je hiermee contact krijgen. Daarin kan je ook direct meldingen uit jouw omgeving bekijken en zo zien of er meer melding van wordt gedaan.

Toegevoegd na 43 seconden:
https://www.politie.nl/onderwerpen/politie-app.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb gezocht maar de app is er niet (meer).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ow pardon. Niet op mijn ipad maar wel op mijn telefoon in de AppStore.... Vreemd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is niet vreemd een app moet wel geschikt zijn voor een apparaat en dus niet perse op allebei
Niet alle vormen van overlast vallen onder de verantwoordelijkheid van de politie. Vervuiling van jouw buurt, bijvoorbeeld door graffiti, rotzooi op straat of vernielingen, kun je melden bij jullie gemeente. Veel gemeenten hebben hier een speciaal meldpunt voor. Kijk hiervoor op de website van jouw gemeente.

Overlast in uw buurt kun je ook melden bij jullie wijkagent. Als je in het bezit bent van een gemeentegids staat daarin wie in jouw buurt de wijkagent is en hoe je hem of haar kunt bereiken.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, weer een min die ik niet begrijp. Amanda geeft toch de meest simpele oplossing.
Waarom waardeer je je beltegoed niet op? Dat kan online vaak binnen een paar minuten, tenminste als je bankrekening niet geblokkeerd is.
Sommige wijkagenten zijn te bereiken via sociale media. Daarnaast kun je melding maken van een voorval. Dat staat niet gelijk aan een aangifte. Zie de bron voor een link.