Frits Bolkestein (VVD) heeft de amerikaanse politiek eens zo vergeleken: zelfs de meest rechtse partij in NL staat politiek aan de linkerzijde in de VS!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Absoluut vele malen rechtser dan de Nederlandse
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt van het onderwerp af al zal vaker een standpunt worden ingenomen dat je in Nederland eerder bij rechts zal vinden. Niet dat er in Nederland nog liberale partijen over zijn in de Tweede Kamer (wat is rechts eigenlijk ?) maar goed..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn staten in de VS waarin de sociale voorzieningen beter zijn dan hier. Die zijn wel een minderheid.