Ik heb zojuist gaatjes gemaakt in mijn getuigschrift. Is mijn diploma nog geldig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Amadea
10 jaar geleden
Waarom doe je dat dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om hem in mijn klapper te stoppen ;). Dus even voor de duidelijkheid: geperforeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst maak je gaatjes en dan ga je je pas afvragen of het nog geldig is.
Lekker bijdehand!:p Hehe,niks aan de hand hè?
Is nog gewoon geldig.
Amadea
10 jaar geleden
Advies voor de volgende keer: koop transparante showhoezen met gaatjesrand. Dan kan je kostbare documenten toch onbeschadigd in een klapper bewaren!
Ritsuka
10 jaar geleden
dat wilde ik ook adviseren Amadea, zo blijft hij ook veel netter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je diploma's wilt opbergen in een ringband, kun je ook van die A4 insteekhoezen gebruiken. Zo worden ze ook niet vies o.i.d.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo stom is het niet hoor, er zijn meer mensen die er niet aan denken... Een van mijn eerste diploma's heb ik in vieren gevouwen, niet handig, maar ik had er niet over na gedacht. Het beste wat je kunt doen is een paar van die kokers kopen [zijn in verschillende maten te koop], waar aan beide zijden een dop op gaat en hierin kun je al je opgerolde diploma's en cijferlijsten bewaren.
Zo blijven ze onbeschadigd opgeborgen totdat je ze nodig hebt. Tip: Geef ook nooit een origineel diploma uit handen, maar maak een kopietje en stop je origineel terug in de koker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de gaatjes zodanig zijn gemaakt dat deze niet door b.v. de naam of door echtheidskenmerken zitten heeft dit geen gevolgen. Overigens is er tegenwoordig bij de meeste scholen wel een register van geslaagden en kan een duplicaat worden opgevraagd.

Antwoorden (2)

Ja, een getuigschrift of diploma verliest daar zijn geldigheid niet mee, als een werkgever ooit eraan twijfelt of hij echt is, dan kun je de school vragen om aan je werkgever te laten weten, dat je de opleiding met succes voltooid hebt. Daar staat het ook geregistreerd. Als je maar niet door de handtekeningen heen hebt geperforeerd, of door de naam van de opleiding, ga ik ervan uit, dat er geen enkele werkgever moeite mee heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan bijvoorbeeld als men zich niet aan de voorwaarden voor de omgevingsvergunning heeft gehouden. Het kan ook als men direct na het verlenen van de vergunning begint met de bouw, en anderen nog bezwaar maken en daarna nog in beroep en hoger beroep kunnen. Als de vergunning dan later wordt vernietigd zal er als nog afgebroken moeten worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
FransvanSchaik, dit lijkt mij een antwoord op deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/politiek-overheid/bouwvergunning-ingetrokken-oplevering-pand.445987 Als dat klopt, kopieer dan de tekst van het antwoord en geef het antwoord / plak het antwoord bij de juiste vraag. Daarna kan je je antwoord bij deze vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/politiek-overheid/zojuist-gaatjes-getuigschrift-diploma-geldig.445926 verwijderen.