Wat is het e-mailadres van de huurcommissie?

Ik heb contact gezocht met de huurcommissie door middel van een brief. Hierop heb ik al reactie een brief gekregen met het verzoek ze te bellen. Dit heb ik tot twee keer toe gedaan, maar ik krijg niemand aan de lijn. Op hun website geven ze alleen de mogelijkheid om te bellen en een brief te sturen, maar ik wil ze even snel een e-mailtje sturen met het verzoek mij te bellen of de zaak via de mail af te handelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
info@huurcommissie heb ik reeds geprobeerd. Ik krijg als reactie: Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:

info@huurcommissie.nl (info@huurcommissie.nl)
Uw bericht kan niet worden bezorgd omdat bezorging bij dit adres aan beperkingen onderhevig is.

Diagnostische gegevens voor beheerders:

Bronserver: SHC-MS-01.huurcommissie.local

info@huurcommissie.nl
#550 5.7.1 RESOLVER.RST.NotAuthorized; not authorized ##

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Je kunt niet mailen met hen, er is voor consumenten geen e-mail adres beschikbaar, je kunt ze bellen of schrijven, zoals je al weet.
De enige mogelijkheid om ze naar jou te laten bellen is een klacht in te dienen over hun bereikbaarheid, dan wordt je binnen een paar dagen teruggebeld naar aanleiding van je klacht, maar ik denk niet dat ze ingaan op andere vragen, als je het op die manier doet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Ik heb een beetje gezocht op internet en vond e-mailadressen op deze website http://internetadvices.com/q/huurcommissie.nl, maar nu vraag ik me af: Wat is de betekenis en de waarde van de e-mailadressen onderaan deze website: http://internetadvices.com/q/huurcommissie.nl ? Er staan er vijf vermeld, allen eindigend op @huurcommissie.nl Zijn dat zo maar e-mailadressen bedacht door de makers van die website http://internetadvices.com/q/huurcommissie.nl ?