Welke objectieve criteria wordt door het commissariaat van de media gebruikt om nu te beoordelen en Powned of WakkerNederland worden toegelaten?

Het is na 1 april. Powned en Wakker Nederland hebben beide voldoende leden gekregen.
Toch is het niet zeker dat ze ook daadwerkelijk worden toegelaten. Dit overkwam DNO een aantal jaren geleden. Het is mij ook nu weer niet duidelijk welke criteria worden gehanteerd.
Of is dit toch allemaal politieke besluitvorming en weer ander vorm van de schijndemocratie die we in Nederland soms lijken te hebben?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Er word gekeken of ze daadwerkelijk iets toevoegen en/of er een bepaalde doelgroep word berijkt die nu niet of te weinig aan bod komt.
Maar er zit wel degelijk politiek achter en daarom is het nog maar de vraag of ze ook toegelaten zullen worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ook worden de leden geteld. Er wordt gecontroleerd of de leden wel bestaan, en of niet een grapjas 10.000 leden gefaked heeft met nepbetalingen. Dit middels een paar steekproeven.