Waar staat Wilders as het niet om de integratie kwestie gaat?

Bijvoorbeeld hoe denkt hij over:
Economie
Onderwijs
Overheid
Europese betrekkingen
China
Rusland
Ruimtevaart
Technologie
Internet

Daar hoor je hem nooit over? of heb ik wat gemist?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dit is een makkelijke vraag.
Wilders staat nergens als het over serieuze vragen gaat.

De overheid vindt hij maar niks, ieder ander in de politiek is een nul!
Economie, ik denk niet dat hij weet wat dit woord betekend.
Onderwijs? Ja prima, iedereen moet leren, maar geen moslims op scholen. Ik denk ook niet dat hij zelf onderwijs genoten heeft.
Europa? Dit vindt hij maar niks, hij weet niet eens dat Nederland in Europa ligt.

Technologie? Wat is dat? Halen we dan geen kolen meer boven in Limburg, voor onze kachels en stoommachines?
Bestaat er nog wat anders dan? Heb ik wat gemist?

Internet is leuk, maar alle Arabische landen moeten hiervan worden buitengesloten.
Natuurlijk ook alle moslims in Nederland!
Ze doen in de tweede kamer wel mee met discuseren hoor, over alle onderwerpen, maar met de meest onzinnige op en aanmerkingen. Zo erg dat de helft van de kamer gaat zitten gapen, en diegenen die wakker kunnen blijven geloven hun oren niet, ze denken hooguit er zwaar over na om maar een andere baan te gaan zoeken.
China? Rusland? Wonen daar ook moslims dat zou hij zich afvragen? Zo ja! De ruimte inschieten die lui!
Dus hij denkt wel na over ruimtevaart.

Eigenlijk zou de vraag niet moeten zijn" waar staat Wilders" Maar waar staat de PVV. En de PVV is niets anders dan Wilders dus is het geen partij.

Van elke vijf woorden die deze man uitspreekt is er een, moslim, maroccaantjes, burka, koran, etc. etc.
Hij is zo geobsedeerd, dat hij niet anders meer kan.
Bezoek aan een geestelijke verzorger ( verplicht!!!) is dan ook hard nodig.

Als een gewone werknemer in een bedrijf zo zou doordrammen over een bepaald onderwerp sta je zo buiten, ontslag met instemming van de rechter!
En Wilders? Die mag notabene in de tweede kamer blijven zitten, en niemand stopt deze hork.
Ik heb veel met moslims uit verschillende landen samengewerkt. Mooie tijd geweest, heel mooi.
Vanaf m,n 15e jaar, ik ben nu 61.

Hij heeft het wel voorelkaar dat er gepraat wordt over hoofddoekjes en burka verbod.
Hoe durven we ons hier mee te bemoeien. Ik schaam me steeds dieper Nederlander te zijn.
Wilders moet zelf een burka gaan dragen, scheelt een hoop beveiligings kosten voor de belasting betaler, en hij kan gaan en staan waar hij wil.
Dus: Wilders staat nergens, ik hoop dat veel mensen dit is gaan inzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja...je hebt wat gemist, over economie, onderwijs, overheid, europese betrekkingen roept hij wel eens wat.
Als je het beslist wilt weten, kun je op de website van de PVV kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google op "programma geert wilders" en de eerste hit is het verkiezingspamflet, met daarin alle gevraagde standpunten. Wilders heeft (net als andere partijen dat hebben) woordvoerders voor onderwerpen waar minder op te profileren valt. Zo zul je Pechtold ook vaker horen over onderwijs en Halsema meer over milieuzaken. Weet jij precies wat de VVD vindt van ruimtevaart? Uiteraard is Wilders een overslaande plaat, maar zijn strategie is niet zo heel uniek ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor dat soort vraagstukken jat hij het partijprogramma van andere patijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als et niet om de integratie kwestie gaat staat Wilders alleen maar in de weg.

Toegevoegd na 50 seconden:
En als het wel om de integratie kwestie evenzeer.

Sorry dat de h mist.
rose
14 jaar geleden
Op de overige punten staat hij als een normaal persoon die niet bevooroordeeld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Economie: o.a. bezuinigen op ambtenaren, daarmee belastingverlaging realiseren, de hypotheekrenteaftrek behouden en nog meer.

Onderwijs: veiligheid op scholen, verbeteren lerarenopleiding, meer docenten voor de klas, kleinere scholen, verplichte maatschappelijke stage, afschaffen tweede fase, ambachtscholen herinvoeren en nog meer.

Overheid: voor een kleinere overheid met minder ministeries en minder ambtenaren, voor meer directe democratie, afschaffen wachtgeldregelingen en politici daarmee behandelen als iedere andere burger, en nog meer.

Europese betrekkingen en buitenlands beleid: EU vooral voor economische samenwerking, tegen het overdragen van nationale bevoegdheden aan de EU, bij buitenlandse betrekkingen meer nadruk op mensenrechten, geen nieuwe landen bij de EU en nog meer.

Maar kijk verder maar op de website van de PVV. Of volg de debatten in de Tweede Kamer eens, daar heeft de PVV het echt ook wel eens over andere zaken dan de integratiekwestie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kijk ik zelf ook verder dan alleen de site van de PVV. Maar Blackjag denkt dat je Wilders nooit hoort over andere zaken dan integratie. Dan is de site van de PVV, als etalage van de partij van Wilders, waar bijvoorbeeld plannen van de PVV en de bijdragen in de Kamer op een rijtje staan, de eerst aangewezen bron. Hoe kom je erbij dat ik me niet breder zou informeren? Klein (of niet zo klein) vooroordeeltje misschien?
Zoals je zelf al zegt: de vraag ging niet over de weerzin die jij tegen bepaalde partijen voelt.
Je slaat het klimaat nog over.
Wilders heeft eergisteren schriftelijke vragen gesteld over het gebrek aan strooizout aan de minister. Die gingen zo:

1) Zit ook hij in het kamp der klimaatalarmisten en heeft hij, uitgaande van hun klimaatvoorspellingen, gedacht dat wij wegens het uitblijven van nieuwe winters geen strooizout meer nodig zouden hebben?

2) Krijgt hij, nu alles is gericht op ‘Global Warming’ nog wel voldoende middelen, zoals centjes voor voldoende strooizout, voor een op handen zijnde ‘Global Cooling’?

Nou, daar spreekt een visie uit, niet waar?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je de rest vergeten? Je weet wel, het inhoudelijke deel? Bij deze de link voor mensen die het hele verhaal willen lezen en zelf willen oordelen. http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=2869&Itemid=56 Ik vraag me telkens weer af waarom mensen als het om Wilders gaat, ineens zo selectief gaan citeren. En dan ook nog graag de bronvermelding weglaten. Stel je voor dat mensen zich zélf een beeld zouden kunnen vormen in plaats van alleen de stroman te lezen.
AWM
14 jaar geleden
Omdat ik doe wat me goed dunkt.
Makkelijk toch?!
Alles is de schuld van de moslims. De files is de schuld van de moslims. Het milieu is de schuld van de moslims. Zelfs de bouw van de kerken is de schuld van de moslims. :P
Nee serieus, Wilders staat nergens als het gaat om andere serieuze issues. Het is een one issue partij!!