Op deze site http://www.koninklijkhuis.nl/nieuws/veelgestelde-vragen/ vind je onderstaande vraag met antwoord:

"Blijft het Koninklijk Paar op de Eikenhorst in Wassenaar wonen?

Het gezin van de Prins van Oranje blijft na de inhuldiging voorlopig op de Eikenhorst in Wassenaar wonen.

Op een gepast moment verhuist het gezin naar Paleis Huis ten Bosch in Den Haag.
Paleis Huis ten Bosch wordt in de tussenliggende periode al wel gebruikt voor officiële ontvangsten en bijeenkomsten. Paleis Noordeinde blijft in gebruik als werkpaleis."

en verder ook dit:

"Na de abdicatie neemt Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden haar intrek op Kasteel Drakensteyn in Lage Vuursche op een nader te bepalen moment."

Toegevoegd na 10 uur:
Dus voorlopig gaat Willem-Alexander met zijn gezin nog niet van Wassenaar naar Den Haag verhuizen, maar ooit wel. Wanneer is nog niet bekend.
Antoni
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Willem Alexander blijft met zijn gezin in Wassenaar wonen.
AlphaLimaSierra