Gewone auto's met zwaailichten,wat kan dat zijn geweest?

Ik stond net voor een stoplicht, en hoorde sirenes. Ze kwamen van voren, tegen het verkeer in...
4 auto's.
Wat kan dit zijn geweest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

AT.... Arrestatieteam, die rijden in omopvallende burger voertuigen vaak zijn het wel bwm of mercedes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kunnen onopvallende wagens zijn van het KLPD of van het Arrestatie Team. Het AT rijdt vrijwel altijd in luxere wagens en zijn altijd onopvallend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunnen ook leden van het Koninklijk Huis zijn of gasten van de regering of Koninklijk Huis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kunnen voertuigen zijn geweest van verschillende instanties, zowel politie als enige andere hulpdienst.

Het kunnen begeleidingsvoertuigen zijn geweest voor hoog geplaatste personen of transport van vluchtgevaarlijke criminelen.

Het kan het AT zijn geweest of de marechaussee die met spoed op weg was in verband met een grensbewaking.

Het is zelfs mogelijk dat er medisch personeel of manschappen van een brandweerkorps met spoed verplaatst moeten worden in verband met een calamiteit.

Het is dus onmogelijk te zeggen voor welke dienst deze voertuigen ingezet zijn.