Wilders uitgeroepen tot beste politicus van het jaar,door de lezers van Nu. Over wie zegt dat het meest?Over Wilders of...?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zegt iets over de lezers van Nu ,dat is voldoende .

Het beste antwoord

Dit zegt natuurlijk iets over de lezers van Nu.nl. Want de stemming is door hen uitgevoerd. Of Wilders nu objectief (hoe je dat ook zou moeten bepalen) de beste of de slechtste is, volgens Nu.nl lezers heeft Wilders datgene wat een goede politicus moet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Of je NU wilt of niet: je kunt er niet omheen dat de PVV de eerste of tweede partij van het land gaat worden. Dan is het niet raar dat hij tot politicus van het jaar wordt gekozen. Of is Balkenende dat soms...........NU misschien wel na het Irak-rapport!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
De meeste stemmen gelden...
...en stemmen tellen...
Als je dat niet leuk vindt... Pech gehad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn nog geen verkiezingen geweest, dus eerst zien, dan geloven.
Het is duidelijk dat er in dit land iets moet veranderen en ik heb respect voor het feit dat Wilders dingen hardop durft te zeggen die heel veel mensen wel met hem eens zijn maar niet durven te uiten.Men moet eens ophouden om steeds te doen alsof Wilders-aanhangers racistische a-sociale mensen zijn. Ieder heeft recht op een mening.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het zegt meer over Wilders want je wordt niet voor niets politicus van het jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat als de inhoud van die mening racistisch en a-sociaal is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En oja: dit is geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is jou mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"...heel veel mensen wel met hem eens zijn maar niet durven te uiten." Hoe weet jij het dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb maar een paar reacties per dag en daar ga ik geen discussie van voeren.Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ontneem jou het recht ook niet om die mening te uiten hoor. Maar net zo als ik het niet eens ben met jouw mening, ben jij het hoogstwaarschijnlijk niet eens met de mijne. En dat jij de discussie niet aan wilt gaan... angst? (past wel in het plaatje van Wilders aanhangers)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knarfuz,ik hebe maar 5 reacties per dag en dit is mijn laatste.
Wilders aanhangers hebben inderdaad angst.Angst voor de veiligheid van hun land.het land waar velen voor hebben gevochten in de tweede wereldoorlog en hun leven erbij hebben gelaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met colinda eens. Als je ooit maar eens laat merken dat je het wel eens bent met de ideeen van Wilders, dan ben je meteen een paria, een racist etc.
Die mensen passen wel op en laten te zijner tijd het anonieme potloodje het in hun ogen goede hokje wel inkleuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th: Precies rode kleur voor de rode partij! @colinda: 5 maar? Gierige boel hierzo ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"...waar velen voor hebben gevochten in de tweede wereldoorlog..."
Ik neem aan dat je nu de Duitsers bedoelt? Of de foute Nederlanders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@knarfuz: Voor ik toch op de rode partij ga stemmen... dan zullen ze me toch echt met een pistool op mijn hoofd moeten dwingen.
Dat zegt wat over het land, de lezers dus, dat zegt wat over Wilders en het zegt wat over het blad "Nu"... En het zegt wat over jou de vraagsteller...

Het meest zegt dat over de lezer dezes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@SterreHemel: precies mijn probleem met het 'weldenkende' politieke midden, die neiging om andersdenkenden direct als dom of 'niet goed onderlegd' te bestempelen. Voor mji is dat alleen maar teken van onvermogen om op andere ideeën dan de eigen te reageren. Het is de primaire factor waarom de traditionele partijen definitief mijn stem verloren zijn.
Ha, die Petergradisen;

Dat zegt misschien net zoveel over Wilders' kwaliteiten als politicus als over het ontbreken ervan bij zijn collega's. Overigens zeggen dit soort polls meer over de publicitaire bekwaamheid van een politicus dan over zijn inhoudelijkheid, daadkracht en effectiviteit. Echt goede politici hoeven helemaal niet populair te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn nog maar 12 dagen in het nieuwe jaar en hij is alleen nog maar door NU.nl uitgeroepen als beste politicus.Dat zegt verder nog niets over Wilders maar over NU.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een moment opname, voor beide partijen.
Dus staat het 1 - 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zegt bar weinig! Elk onderzoek heeft andere uitkomsten! Leven en laten leven....