Is de alcohol leeftijd verhoging al officieel of is het nog niet zeker?

Ik vind het nog maar een vaag verhaal namenlijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, die verandering is nog niet zeker.
Deze verandering maakt onderdeel uit van het
vandaag (29 oktober 2012) gepresenteerde regeerakkoord van de nieuwe regering van VVD en PvdA.
Ergens in de komende regeringsperiode, dus ergens in de komende vier jaar, zal deze verandering waarschijnlijk van kracht worden, maar hiervoor moet nog een lange procedure worden gevolgd, waarin de wetswijziging onder meer door het parlement moet worden goedgekeurd.
Bronnen: