Is er een verslag/samenvatting over hoe de nederlandse politiek denkt over ontwikkelingshulp?

Ik kan zo weinig vinden over de denkwijze i.v.m. ontwikkelinghulp van de nederlandse politiek. Het enige wat ik kan vinden is over wat de verschillende partijen doen met ontwikkelinghulp. Niet de plannen die al gemaakt zijn en hoe het veranderd is over de jaren heen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Kijk hier eens wat rond:
http://www.rijksoverheid.nl/themas/internationale-en-ontwikkelingssamenwerking
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reacties! zeker wat aan gehad :)

Het beste antwoord

De EO heeft dit bij de vorige verkiezingen in kaart gebracht. Nu heeft het omgezet in bedragen:

Christen Democratisch Appèl € 3,9 miljard per jaar
Christen Unie € 4,65 miljard per jaar
Democraten 66 € 4,4 miljard per jaar
Democratisch Politiek Keerpunt € 1,15 miljard per jaar
GroenLinks € 5,15 miljard per jaar
Partij van de Arbeid € 1,4 miljard per jaar
Partij voor de Vrijheid € 0,6 miljard per jaar
Staatkundig Gereformeerde Partij € 4,4 miljard per jaar
Socialistische Partij € 5,15 miljard per jaar
VVD € 1,4 miljard per jaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die had ik ook gevonden, bedankt! Maar ik kon er geen jaartal bij vinden, weet u dat misschien wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zomer 2012. De verkiezingen waren 12 september 2012. Ze roepen op om je vakantieverhaal te delen. En het komt 5x per jaar uit. Dit was editie 15 en de laatste is nu bij editie 22
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
BEDANKT!