Mag je het stembiljet dubbelgevouwen in de stembus doen? Of is hij dan ongeldig?

Toegevoegd na 19 minuten:
Maar ik hoef me dus nergens druk om te maken dat ie horizontaal (dus bovenkant op onderkant) dubbelgevouwen is?

Toegevoegd na 43 minuten:
??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat mag, zal wel moeten want anders krijg je hem echt niet in de bus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hihi, dan waren er wel heeeeeeeeele grote stembussen nodig idd
Zelfs dubbel dubbelgevouwen mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké pfieuw, had heb ipv alleen dichtgeklapt ook dubbelgevouw, dus horizontaal dubbelgevouwen. Was bang dat mijn stem ongeldig zou zijn :S